Osebni prevzem

Vse izdelke in rastline, ki jih najdete na spletni strani lahko prevzamete osebno. Nahajamo se na na Srednji ulici 3, Orehova vas (blizu mariborskega letališča). Osebni prevzem poteka ob predhodnem dogovoru po mailu (info@tropicarium.si) ali na telefon 069 726 933. Praviloma prevzemi potekajo vsak delovnik med 17.00 in 19.00, ob sobotah, nedeljah in praznikih pa le izjemoma.

Dostava na dom

Osebno dostavljamo terarije in večje rastline. Dostava praviloma poteka 2-krat na mesec in je možna ob naročilu nad 20 €. Vsakih 50km oddaljenosti od nas (Srednja ul. 3, Hotinja vas) se zaračuna 2€. Za naročila nad 100 € je dostava brezplačna.

Oddaljenost od nas (Srednja ulica 3, Orehova vas)Znesek dostave
0-50 km2 €
50 -100 km4 €
100 – 150 km6 €
150 – 200 km8 €
Nad 200 km10 €

Pošiljanje tropskih rastlin

Tropske rastline ob ugodnih vremenskih razmerah pošiljamo po pošti. Račun vam nato pošljemo po elektronski pošti. Cena pošiljanja je enaka ceni, ki nam jo zaračuna pošta Slovenije (manjši paketi do 3€, večji paketi do 5€). Za naročila pod 10€, vam za pakiranje dodatno zaračunamo 1,50€.

Postopek: Po oddaji povpraševanja vas kontaktiramo preko maila ali telefona, da se dogovorimo glede potrditve, prevzema in plačila naročila. Pakete odpošiljamo ob torkih in sredah. Paket v večini primerov prispe že naslednji dan.

Reklamacije

Reklamacije so mogoče ob vrnitvi prodanega blaga in predložitvi računa.

Terariji:

Za rastline v terarijih jamčimo 3 mesce. Rastline, ki v teh treh mescih odmrejo smo dolžni zamenjati brezplačno. V kolikor opazimo, da se stranka ni držala pravil hranjenja in negovanja terarija, zamenjave nismo dolžni izvesti. Ob reklamaciji terarija je stranka dolžna predložiti slike in dokaze, ki potrjujejo, da je bil terarij primerno postavljen in negovan. Pri reklamaciji terarijev posode ne smejo biti poškodovane. Ob prevrnitvi terarija reklamacija ni mogoča.

Rastline:

Rastline, ki so osebno prevzete ni možno reklamirati, saj si stranka rastlino izbere in pregleda sama. Rastline, ki jih pošljemo in prispejo v tako slabem stanju da odmrejo smo dolžni nadomestiti z novimi. Taka reklamacija je mogoča ob predložitvi slike rastline, ki je bila posneta v dnevu ob prejemu paketa. Manjše mehanske poškodbe rastlin ni mogoče reklamirati. Ob zaznavi škodljivcev na rastlini, ki smo jo poslali, nas nemudoma obvestite. V celoti povrnjena sredstva pri najdbi škodljivcev so mogoča ob vračilu rastline v stanju, kot smo vam jo poslali. V primeru, da rastlino obdržite vam vrnemo 20% vrednosti rastline.